.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عربستان: جنایات اسرائیل در غزه در قالب دفاع از خود قابل توجیه نیست
وزیر امور خارجه عربستان گفت: حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه با ادعای دفاع از خود قابل توجیه نیست.
عربستان: جنایات اسرائیل در غزه در قالب دفاع از خود قابل توجیه نیست

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در دیدار سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مسکو گفت: شاهد هستیم که جنایات علیه غیرنظامیان در نوار غزه در حال افزایش است، خون بی گناه را می‌ریزند، و بیمارستان‌ها و زیرساخت‌ها در حال تخریب هستند.

 

به گفته وی، جامعه جهانی چشم خود را به روی جنایات اسرائیل در نوار غزه می‌بندد که این نشان دهنده استاندارد‌های دوگانه است.

 

وزیر امور خارجه عربستان سعودی خاطرنشان کرد: «اکنون صحبت درباره آینده نوار غزه بدون توقف درگیری‌های مسلحانه و پایان دادن به حملات خشونت‌آمیز علیه غیرنظامیان در نوار غزه غیرممکن شده است. اما باید به این فکر کرد که پس از جنگ چه خواهد شد. مشکل فلسطین باید با اجرای اصل دو دولتی حل شود.

 

بن فرحان تاکید کرد: پادشاهی سعودی به دنبال همکاری با روسیه و دیگر شرکا برای حل بحران در نوار غزه است تا از خونریزی غیرنظامیان و نقض حقوق بشر در این باریکه جلوگیری کند.

 

وی توقف درگیری‌های مسلحانه در نوار غزه، آزادی اسرا و آغاز جدی روند صلح بر اساس قطعنامه‌های سازمان ملل را خواستار شد.

 

وزرای خارجه عربستان، اردن، مصر، اندونزی و فلسطین علاوه بر حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی امروز سه شنبه وارد مسکو شدند تا با لاوروف درباره وضعیت نوار غزه گفتگو کنند.

 

هند از ادامه مذاکرات برای ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی حمایت می‌کند

در همین حال، روچیرا کامبوج، نماینده دائم هند در سازمان ملل متحد، گفت که کشورش خواستار ادامه «مذاکرات مستقیم» برای تشکیل کشور مستقل فلسطین است.

 

کامبوج در سخنرانی روز سه شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل توضیح داد که هند بر یافتن راه حلی صلح آمیز و پایدار برای پایان درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطین اصرار دارد و همواره از ادامه مذاکرات مستقیم برای ایجاد یک کشور مستقل و پایدار فلسطینی در داخل مرز‌های امن و شناخته شده حمایت می‌کند.

 

کامبوج تاکید کرد: دهلی نو از «تلاش‌های جامعه بین المللی برای پایان درگیری‌ها در نوار غزه و ارائه کمک‌های فوری بشردوستانه» استقبال می‌کند؛ او توضیح داد که کشورش ۷۰ تن کمک‌های بشردوستانه اضطراری به فلسطین ارسال کرده است و این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

 

او همچنین بر لزوم آزادی بی قید و شرط زندانیان تاکید کرد و از طرفین خواست تا برای تضمین صلح و ثبات در منطقه تلاش کنند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی ۴۶ روز است که جنگی ویرانگر را در نوار غزه آغاز کرده است. این جنگ بیش از ۱۳۳۰۰ کشته از جمله بیش از ۵۶۰۰ کودک و ۳۵۵۰ زن و همچنین بیش از ۳۱۰۰۰ مجروح برجای گذاشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.